Day 1, Page 23

April 14, 2013 Characters: , ,
  • Man, I love this comic! Silvain’s quick “you took it first”, Mace’s face when he says “yeah, no” and the whole bottom panels – wow, love it! Great art, great dialogue and the story’s got me hooked.

  • ТЯЦТНΘЯḊΔЯЄ

    LMAO, Mace’s dry humor cracks me up everytime! But Silvain’s face in that last panel… looks like he’s about had enough of the Canadian jokes/slights (;一_一)

    And he really should do something about that ‘surprise’ Stealy dropped on him there, looks like its running down the front now… eep. But at least its kinda like they’ve got matching skidmarks on their jackets XD…. ironic symbolism, yes.

  • ‘You’ve cockblocked an innocent man’ XD

  • BlueGirl25

    Ooh, sneaky parrot is SNEAKY

  • DarkOtter

    Meanwhile… THOSE SHOES.

  • lerdab

    Ah bin tabarnak. I guess I’d better start reading this.

    • DarkmoonTheKiller

      same reaction

  • StarrySkyDancer

    I LOVE the alttext in this comic XD

  • Quebecois? There is a new word for me and my dictionary. :)

  • imNotRacistIswear

    quebacon???

  • Axaressa

    Yay!! A fellow Quebecois!! though he kinda looks like a douche…

    • Salut!! (I’m from Quebec too)

      Never thought Quebec would ever be mentioned in a webcomic really lol, cool!!!

  • V-bird

    Quebeco….That’s so obscure, he should pay a fine for ASSUMING everyone would just…KNOW!!

  • Katherine Sheafe

    Ah the ALT text is cracking me up because it is almost accurate! “The spy who almost shagged me?” May Austin Powers say ” Oh yah babeee!”

  • Lana

    YAY! Quebec! First time I see one in a comic

  • Talidass

    Is re-reading this now, low the “swedish spy thing”, what made you decide he should be swedish? :)

  • Yeah……..I totally know what that is…

  • Whatever

    Québécois… ben tabarnak
    That was unexpected.

    By the way, someone actually mistook me too for swedish recently. Is it a thing? Are the accents somewhat similar too someone who speaks neither languages?

    • Haha! That’s great. All I did was think, “How would someone really ignorant mistake a Quebecois accent?” and Swedish was my first thought so I went with it. I don’t think it’s a thing.

  • Mohrovia

    Aidez-moi!!! I’m not seeing anything that would lead me to ALT text. I’m seeing a “Select Storyline” menu & “Boned Lite”. Suggestions? Merci…

    • Just hover over the page for a moment with your cursor. If you’re on mobile it doesn’t work, I’m afraid.

      • Mohrovia

        I’m not on a mobile but on a heavily-filtered work computer that can only be updated by Admin. Maybe that’s the issue. A number of things don’t work. All I get when I hover is “the spy who maybe shagged me??” It’s okay. Having enough fun with this anyway. :-D

        • That IS the alt text. :) It’s a phrase that acts as placeholder text for an image.

          • Mohrovia

            I knew there was something I wasn’t quite getting… Thanks again, Alice!